For u..

hehe... kerja bila kita nak usahakan sesuatu tu terasa sangat2 bersemangat okay... tak rasa letih pun... memang la tak dapat dinafikan la bila masa banyak dihabiskan kat tempat keja ni haa, nak taknak otak tu rasa macam letih... tapi betul, terasa mcm seronok sangat ...

terima kasih kerana hadir dalam hidup saya... terima kasih kerana bagi saya semangat yang lama saya cari.. memang, kehadiran awk dalam hidup sy sangat2 bermakna... harapnya awk tak bacala yer.. kih3.. mau menyorok bawah meja nanti ni kang.

moga2 allah s.w.t memudahkan urusan saya untuk menjadikan awk suri di hati saya.. moga2 ini adalah yang terbaik untuk kita berdua... moga niat sy untuk memperisterikan awk, dipermudahkan.. niat sy baik.. jumpa keluarga dah, walau memang bg saya, ini pengalaman pertama kali yang sangat sangat sangat mendebarkan...

tapi semua tu saya lakukan untuk awak... dengan cara yang baik, saya minta izin untuk berkenalan dengan awk dari mak dan ayah... sebab tu saya berharap awk jaga hubungan ni baik2 yer? tolong jangan kecewakan sy...

sekarang tanggungjawab sy utk usaha sungguh2 yer? untuk kita =).. insyaallah.

6 comments:

Fara Ada said...

ptutla sonyap yo..
setiap bulan belum tentu 1 entri up..hehe
moga dipermudahkan InshaaAllah..hehe

cintailmu89 said...

hehe... kan.. sikit plak berhupdate nya blog ni...
tq2

Srikandi Firdausi said...

dh lama aku x melawat blog hg din..haha

Fara Ada said...

halo2 la dkt FB kalau xsempat nk update sini..update sana hehe..

cintailmu89 said...

Chawie> haha... eh, wujud lagi ko...
bila nak hupdate?

cintailmu89 said...

Fara> ok boleh... nanti selalu la sy hallo2