tolong... tolong... opis terbakaq..

fire drill di tempat keja.. aiseyman.... tak sangka ada cons jugak rupanya keja tempat tinggi2... nak2 tingkat 13.. fuhhh... nak turun ke bawah tu kemain... haha... seb baik stamina tinggi macam rimau. tak mengah sangat.. tengok member sebelah turun sekali, nafas bunyi macam ribut dah... kesian kat beliau...





tu diaaa.. ramai nya mereka2 yang berbaju biru... uniform ler katakan.. bukan sekelompok pengawas yer... haha.... btw, baguih jugak ada program gini.. sekurang nya kalau jadila ada terbakar ke hape ke, tak lah jadi terkial2 tak tau nak turun ikut mana, nak berkumpul kat mana... ok jugakla walaupun kena berkumpul bawah ni tengah hari rembang..

*korang kalu opis terbakaq, apa yg korang nak selamatkan dulu? macam akak kat opis ni tadi, siap bwk turun charger iphone.. haha.. sabo jelaa.. kat bwh ni nak cucuk charger kat mana pun tak tau la...

2 comments:

Mizznadeiya said...

1. cantik gambar. warna dia rich. guna kamera phone ke kamera apa ni.

2. kalau jadi benda2 genting sebegini, insha Allah selamatkan handbag dulu. hahahahahha

cintailmu89 said...

guna kamera enpon jer fatin... cuma amik mode hdr camera 360 tu je...
memang nampak semalam., walaupun testing aje, semua gadis2 selamatkan handbag.. siap tolong pegangkan beg diorg lagi.. mak ai, beratnya... apa la diisinya tu