Love without condition

antara sebab ramai yang mula meninggalkan dunia blog ni sebab bagi che' ler... paling utama sebab dia sebab minat.. dulu asalnya buat blog sebab ikut2 orang.. semangat gini biasanya memang tak tahan.. hehe.. berblog ni perlu ada minat, masa dan rasa untuk berkongsi...

tambah2 lagi jika niat berblog semata-mata nak kejar follower dan populariti semata... menulis dan berkongsi seuatu ni kita kena harapkan tanpa balasan apa2... macam sesuatu hubungan la, biasanya hubungan yang kekal dan bertahan lama adalah hubungan tanpa syarat...

bila kita sukakan seseorang itu disebabkan sesuatu sebab, kerana rupanya, kerana duit dia, kerana apa jer ala
san melainkan sebuah keikhlasan dalam mengenali dan rapat dengan seseorang, percayalah,.. jika sebab itu mula hilang, hubungan kita dengan dia pun pasti akan renggang.. cuma masa jer yang akan menentukan bila hubungan itu akan berakhir...

jadi, nak pupuk balik rasa ingin berblog, betulkan niat tu, insyaallah semangat tu mai balik... insyaallah.. belajarlah merekodkan segala sesuatu sebab semua2 hasil tulisan kita harini mungkin membuatkan kita teringatkan balik masa lepas yang tak mungkin akan kembali , kan? =)

No comments: