raya 2013

alhamdulillah, pulang kembali ke tanah air selepas 2 minggu berada di luar negeri.. fuhhh.. perjalanan yang memakan masa lebih kurang 7 hari memang dipenuhi dengan berbagai kenangan pahit dan manis.. seronok woo bila berada bersama keluarga tercinta dan sanak sedara.. memang cuti yang benar2 dimanfaatkan lah..

baca perenggan atas ni nampak macam balik london je kan?haha..padahal.... luar negeri selangor aje.. luar negara lainlah.. sabo jelaaa... mintak maap la yer buat mereka yang tersalah paham.. saje je ngusik pagi2 ni.. bukan apa, sy ni memang suka bergurau kadang2... =)

7 hari cuti, puaslaaa berjalan.. cer bayangkan, dari kl~selangor~perak~kedah~perlis~sempadan thai~perak~pahang~kl.. pusing abisla... mau tak cramp kaki ni haa...kui3.. seb baik auto.. kalau clutch, mau tekan clutch kaki kanan sebab letih sangat kaki kiri.. kah3..

entry kali nak belanja gamba jerla.. nak menaip tak larat dah.. keja pun menimbun ni kat opis.. wat kenangan jela gegamba ni semua.. boleh ya?  =)


pjam keta sepupu bwk pusing kg memang heaven =)


atuk, nenek bersama cucu2 nya 


pemandangan di ladang anggur tasik beris

tasik beris, cantiknya view

menyambut kedatangan menantu dengan senyuman =)

hotel brasmana perlis... buluh betul tu.. 


along, abg arip bersama askar2

mak & abah yg comel

nama budak ni aqil darwisy


cameron sepam dua sebelum balik kl~~hehe


*errrr, ni blog ke album gamba.. keliru sudaaa =)

No comments: