Buat mirul dan ila fazila =)

assalam dan salam sejahtera... entry che' kali ni mungkin panjang lebih sikit dari yang biasa... amacam? awal2 dah warning... kui3... sebab apa panjang? sebab banyak sangat nak diceritakan... pasal segalanya.. pasal sahabat yang bukan senang nak dicari...

dalam dunia ini, salah satu anugerah yang terbesar boleh kita dapat ialah sahabat yang baik... kawan ni memang ramai... dengan sape boleh berkawan yer tak? tapi sahabat yang setia dengan kita mungkin hingga ke zaman2 tua sat g, berapa kerat je...

kat tempat keja ini, dua orang ni memang rapat dengan che' namun hujung minggu ni, memasing nak tinggal kan che'.. huhu... baguih la diorang nak berhijrah untuk kembangkan karier masing2... tapi dalam masa yang sama, che' terasa kehilangan yang amat sangat... nak melalui rasa kehilangan ni bukanlah senang.. pasti lepas ni suasana keja dah tak sama.. harap lebih baik je lepas ni..


kalau orang kata, rakan ni boleh pengaruh sifat kita, che' boleh kata depa ni pengaruh yang baik... pengaruh yang boleh perbaiki sifat dan sikap che' yang out nih.. dari diorang, che' blajaq tentang erti tanggungjawap, erti ketabahan.. yang sama sekali che' pasti tak boleh lawan diorang dalam 2 sikap ni.. amacam? emosional kan dalam perenggan ni? kui3.. nak wat guane..

harap persahabatan yang kita bina selama setahun tempoh perkenalan ni, berkekalan sampai bila2.. tempoh masa dalam berkawan tu tak penting, tempoh mana ia berkekalan jauh lagi penting.. jangan lost contact, ingat satu je, masa che' untuk korang nih, tetap ada.. roger je kawe.. insyaallah.. xde aral, join lah.. tarak hal punya...




*kenang ku dalam doamu.. aiceh.... :)

7 comments:

Iffah Afeefah said...

blog da berubah lagi?

diorang nk g mne? bace skali ingt diorang p kawen heee


#xdela pjg mne entry ni hee

cintailmu89 said...

hehe.. newbie iffah.. ni kira panjang la nih... kui3

diorng nak pegi tempat baru... keja kat tempat lain... meninggalkan kpj tersayang nih.. =(


*berubah header je.. hehe

Fara Ada said...

betul tu iz...
bukan sng nk jumpa kawan yg boleh rapat dgn kita sampai ke tua..
kdg tu mcm air pasang surut..
kdg tu mcm lilin dtg kt kita bila dia susah je..
xpalah depa pindah pn depa dah tinggalkan kenangan manis utk iz kenang2kan semoga hubungan tu berkekalan InshaAllah..hehe sll2 la contact depa..supaya memasing xkekok bila lama xjumpa..hehe

cintailmu89 said...

Insyaallah.. Dgn diorg ni kekal. Baru tadi pun mesej2..
Depa pindah fizikal je.. Hati kat sini lagi kot.. Mana tau.. Hehe

ilafazila said...

insyallah..tq 4 the entry..xsangke..anyway jage diri n jage kerjaya yg dh ade jgn lupe nasihat aku bg aritu..igt x?hahah

cintailmu89 said...

insyaallah.. nasihat yang mana eh ila? banyak sangat... haha

ingat je.. jangan riso.. ko pun kena gak ingat nasihat2 ak.. yer?

ilafazila said...

hahah..ckp skali je...kalu lupe xde talian hayat!