video panas hot meletup

dalam zaman sekarang ni, kebanyakan pendakwah2 menggunakan sepenuhnya teknologi maklumat aka internet ni.. sebab itulah kita ni sepatutnya membuka ruang untuk diri sendiri mencari perkara2 yang baik untuk diri dan bermanfaat dan bukanlah mencari perkara yang sia2 dan memudaratkan... ada faham?

kat entry kali ni che' nak perkenalkan seorang lagi pendakwah selebriti yang menjalankan kerja2 dakwah dengan menggunakan kemahiran nya meng'edit' video ceramah2 yang ada agar lebih segar dan menarik untuk ditonton terutama nya kepada spesis manusia macam che' yang pemalas ni..hehe

antara video hasil editing Tuan Hell >>



TuanHell, ang punya karya sungguh hebat.. medan youtube membolehkan video2 dakwah ang boleh ditonton oleh ribuan umat di setiap masa.. bayangkan betapa banyak nya manfaat nya kepada kami yang menonton nya dan pada ang sendiri yang sebarkan nya.. subhanallah.. moga allah s.w.t membalas jasa tuan hell dan dipanjangkan umur untuk meneruskan kerja dakwah ini, insyaallah..

*kreatifla dalam berdakwah sahabat =)

4 comments:

EJA said...

Alhamdulillah lahir generasi dakwah ;-) semoga allah permudahkn urusan buat kita semua kn.en iz..hehe

iZ said...

insyaallah.. mudah2an..
tugas daie kan tugas semua org..
kena cari style masing2 ler.. hehe

Iffah Afeefah said...

baekla akn dtgk

ye sbb kreatif akn buat org tertarik

iZ said...

kan? susah tau nak buat gini..
dah cuba.. tak jadi..hehe