Kalau anda sayangkan mak anda, jangan baca entry ni..

Bukan niat che' untuk keluarkan entry macam ni.. Cuma tadi ada lah sedikit salah faham dengan mak che'.. Tak marah pun.. Naik kan suara patah lagi.. Cuma che' wat diam je.. Bukan apa, biasala.. Bila tengah marah, che' biasanya hanyalah mendiamkan diri sementara nak surutkan marah nya tu..

Pagi ni, che' tertengok satu video yang, subhanallah.. Bagi mereka yang tengah bertengkar dengan mak ayah korang tu, sila2 kanlah tengok video ni.. Kalau tak terasa apa2, istighfar lah.. Sesungguhnya syurga itu terletak di telapak kaki ibu..

video

*btw, tajuk tu.. tak abis lagi.. tajuk sebenaq: Kalau anda sayangkan mak anda, jangan baca entry ni.. kang nangis kang..

4 comments:

nur said...

ibu.. engkaulah ratu hatiku..
sobs..

iZ said...

Bakal2 ibu.. Bersedialah dengan kerenah anak2 yg macam2 zaman ni... Hehe

Iffah Afeefah said...

tula tajuk panjang sngt smpai tak muat hehe

#slmt tak gado ngn ibu

iZ said...

baguslah iffah.. x gaduh dgn ibu..
salah faham sikit2 tu biasala..
jangan sampai ibu terasa..