reunion d'pangkor... =)

cubaan meng'jepun' kan diri
Alhamdulillah, selamat sudah reunion kali pertama buat kami2 dari dkm nih.. Hehe.. Syukur, segalanya berjalan lancar tanpa ada sebarang masalah dan dugaan.. Cabaran2 sikit tu adala.. Tapi biasalah.. Mana ada menda yang perfect yer dak? Kan2..

puas pujuk, tak dapat jugak meow2 nih..
Ni ada bawak luka2 kenangan hasil snorkeling buat pertama kali dalam hidup.. Aktiviti snorkeling aka sesi menelan air laut akibat kekurangan pengalaman la katakan..kui3.. Kalau sape yang reti guna mask tu, syokla melayan ikan2 dari dekat2 walaupun tak lah jernih mana pong air kat pangkor tu.. macam che' nih, mask tu dah macam straw duk sedut air laut.. tu tersedak-sedak tu.. =)

photographer terlatih dkm
 Seronok bila masing2 dapat jumpa, menyembag tepi pantai, luangkan masa bersama bersembang perkembangan masing2 dengan student cara student nya, yang keja dengan cara kerjanya.. Apapun, syukur alhamdulillah dikurniakan dengan sahabat sebegini.. Nikmat yang bukan semua orang boleh dapat yer dak? Moga diperkuatkan lagi ikatan persahabatan kami hingga ke akhir hayat, insyaallah..
maaf la kiranya banyak sangat gamba yang diselit dalam entry kali ni sebab bagi che', gamba2 ni pastinya nya akan menjadi sesuatu yang boleh menyebabkan senyuman terukir tiap kali baca entry ni, cewahhh.. hehe



sebenaqnya banyak lagi nak diceritakan sebab terlalu banyak peristiwa yang berlaku..hehe.. tapi biaqlah kami2 yang simpan kenangan itu bersama.. =)



*alhamdulillah, antara nikmat yang besaq dalam hidup kita ini adalah dikurniakan dengan sahabat yang baik.. 

8 comments:

Fitria Joairi said...

Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga na.. Kami juga dlm perancangan utk wat reunion DAT.. Doakn semuanya bjalan dgn lancar..

iZ said...

yeke?
syokla... dapat jumpe member2 lama kan?
bukan senang nak kumpol ramai2 camnie..

awek retro said...

wow...best kan pangkor..pangkor mmg tempt tok lepak...

iZ said...

best pangkor.. tapi bila dgn member2,
semua tempat pon jadi best utk melepak..hehe

Che'Li said...

so summary nya..mmg best la Din bercuti kt Pangkor tu. Byk ka ole2 bw balik?..hehe..

iZ said...

takde ole2 sangat puan.. hehe...
penuh dengan aktiviti..
x sempat pon nak jalan2 jeti tuh..

EJA said...

hurmm best kan pulau pangkor.
best kan sambil buat reunion dgn kwn sambil bercuti, release tension cikit (^_^)

iZ said...

release tension, happy2.. hehe
memang best sangat2...
eja x buat reunion ke??