obsesiku

tajuk tiada kena mengena dengan laqu gigit2 aqasha tu.. hehe..sila jangan salah faham..

alhamdulillah, harini cheq amik cuti sehari sebab nak p antaq mak ngan abah cheq untuk mengerjakan umrah... mak kali kedua dah.. abah first time... jadila..merasa juga akhirnya jejak kan kaki kat mekah & madinah.. cheq? ntah bila la.. keinginan nak kesana sampai dah jadi obsesi.. *nampak mcm mana tajuk berkait dengan entry ni.. =)

cheq ngan kakak cheq antaq tadi... hurm..seronok sangat tengok suasana kat KLIA tadi..penuh je mereka yang berjubah.. yang muslimah nya comel belaka dengan jubah muslimah..

bersinar-sinar x muka kami adik beradik?hehe

umrah? ada yang kata sia2 je pegi, dari pegi umrah baik teruih naik haji... tapi sebenaqnya, dak aih kawan.. dengan umrah sebenaqnya akan menerbitkan satu azam yang kuat untuk jejak kan lagi kaki ke sana untuk mengerjakan haji.. sebab tu la cheq target dalam duk membujang nih, nak sangat2 pegi sana.. sorang2 pon xpela..

anak buah yang aktif.. habis berlari sakan kat sini...

nampak pasangan comel molek tu.. tula mak ngan abah cheq.. hehe..saje je nak kenalkan.. excited tu nak p sana.. control cool je.. hehe

*mak selalu pesan, kalau ke sana.. nak doakan jodoh utk cheq.. siapalah agaknya insan tu ya?

12 comments:

BlueiceButterfly said...

semoga tercapai target tue..:)

aizuddin said...

mekasih..
itula.. kalau boleh tahun depan gak nak pegi :)

fasihahhanum said...

tempat mulia makkatulmukarramah dan madinah siapa x mau pegi...huhuhu...*teringin betol-kumpul duit*

ain dzaya said...

moga capai target..dan moga dapat jodoh yang berkekalan..mesti ta sabar en jumpa insan ..tu..moga2 muslimah yg solehah :)

aizuddin said...

fasihah>>

yup.. tempat yang sekurang-kurang sebelum meninggal nak jejak..

kumpol2..hehe

aizuddin said...

ain>>

insyaallah, jikatakde apa2 halangan dan panjang umoq, 28 mei ni bertolak kesana.. doa2kan ya moga dipermudahkan urusan..

liyana said...

bestnye..

aizuddin said...

err..memang best..
betul lah org cakap, kalu betul2 nak, insyaallah dapat..
x sangka =)

Cik Bulat said...

amboi.. mak ayah pun g umrah? samalah.. tapi ayah jer pi.. rabu ni balik :)

aizuddin said...

itula.seronok kan.. cheq pulak bulan depan..lagilaaa..
takutnya....

IeRa said...

INSYAALLAH...
nnt turn awak plak ea... ;)

iZ said...

insyaallah, jika ada rezeki nak kesana..hehe