injury time buat wanita

wanita.. bila sampai satu tahap, akan sampai masanya dier akan lalui satu tempoh masa dalam umoq rasa riso dengan urusan jodoh.. bagi mereka yang masih berfikiran positif, insyaallah bukan lah masalah pada mereka..

tapi bagi yang berfikiran negatif, mulalah riso dengan pelbagai perkara yang datang dalam fikiran.. riso jadi andartu lah, tanggapan masyarakat terhadap diri, etc2.. hurm, itulah wanita, terpaksa lalui perkara2 ini..apa yang pastinya, masalah ni bukanlah sesuatu yang mudah untuk dihadapi..

jadi, fikirlah positif sahabat.. jodoh itu pasti.. itu yang Allah s.w.t janjikan. kita ini dicipta berpasang-pasangan.. memang jika masih belum berpunya, janganlah sekali-kali berputus asa.. berusahalah.. dengan istikharahnya, dan janganlah terlalu memilih.. boleh jadi dia begitu tak selesa utk didampingi skrg, mana tau lepas menikah, dialah lelaki yang begitu ideal utk dijadikan peneman seumor hidup, bukan hanya di dunia, insyaallah hingga ke akhirat! =)

p/s: duk kutuk dier hodoh, burok.. tapi jangan pasti sangat.. entah2 dier menikah dulu sblm hang, kerana hati dan perasaan dia serius untuk seseorang yang boleh menerima dia dan mencintai dirinya..kan?

10 comments:

Saiful Anuar Safian said...

bw n done followed u
hit back k

dwaty said...

Sampai masa pasti Allah akn temukan

iz said...

saiful>>

thanks kawan =)

iz said...

betul tu dwaty..
dalam banyak perkara,
kena banyak sangat bersabar dengan masa..
yang penting yakin tu la..

EJA said...

jodoh kan rahsia allah..cuma kita tak tahu bila ia akan tiba cpt atau lambat..

(bukan wanita shj yg risau berfikir soal jodoh, lelaki juga sama krn semua manusia akan merasai naluri yg sama :)

iz said...

saje sy fokus kat wanita eja..
sebab lelaki pasal jodoh, kebiasaan nya tak kisah sangat kalau kait kan ngan umor..
beza dengan wanita.. atas je 25, mesti dah mula riso kan..

(^_-)V said...

Insyaallah sampai masanya adalah tu jodohnya, urusan yang sama macam mati, tak siap tahu bila dan siapa...

iz said...

dan masih perlu berusaha, kan?
cuma perlu siapkan diri,
untuk betul2 upgrade diri dr single ke married..

pheetz said...

buruk cantik tu semua lukisan Tuhan..sape kite nak menilai..

iz said...

terbaik laa pheetz.. =)