klia, Izzad ke Portugal

semalam cheq bersama dengan comel ke KLIA.. buat apa? alhamdulillah..salah sorang sahabat kami dari bebudak dkm p praktikal di Portugal.. waaa... sebagai sahabat, haruslah rasa gembira dan excited itu dikongsi bersama, yer dak?hehe


fuhh.. x sangka mamat ni boleh pulak praktikal kat tempat yang boleh tahan jauhnya..haha..kalau perlis ke, pahang ke boleh la gak terima..sekali ambik.. portugal teruih.. dah la p sorang2 je... ini baru betul merantau..kui3..merantau warrior betul p kat negara orang, betul2 berharap pada diri sendiri je.. nak harap sape lagi kat sana kan?

lambaian terakhir..kui3
takpela ijad.. moga hang dapat pengalaman baru kat sana.. berhijrah ni memang satu perkara yang baik..dapat kenal negara orang, jauh perjalanan luas pengalaman..kan2? err..time kami berempat (cheq,comel,edan ngan lehud) antaq tu.. macam2 nasihat dibagi terutamanya si Lehud tuh.. kemain nasihat..tapi baguih la apa yang dinasihatkan.. moga jadi peringatan bila kat sana nanti ijad..bukan lama pon kan? 6 bulan je kat portugal tuh..

tapi x pe ijad.. agak2 kalau ko sesat ke kat sana.. panggil lah tv3 ke, pemuda umno ke nak antaq ko balik malaysia..haha.. no hal nya lah..

kemain makan lagi depa nih..haha
btw, ak bangga ngan ko ijad.. moga terus sukses dekat sana yoo.. ingat nasihat lehud tu..jangan lupo.. k,bai..

12 comments:

Anonymous said...

bagus..klu xdapat awek portugal xyah blik mesia..

iz said...

xdo maknanya..
lehud dah nasihat..
kat sana hati2 ngan awek2 nih..
harap beringat ler..kui3

Anonymous said...

muka ijad pon da cm portugal kot..hahaha

iz said...

muka portugal camtu keh?wahaha
eh..diorg ckp bahsa inggeris ke bahasa portugal yer?
dahla smlm nak tukar duit pon tak tau nak tuka duit apa..haha..
lawak tul la...

Anonymous said...

yg aku tau la,org sne spatah haram xpdi bi..ade pun sikit2..yg lain ckp spanyol la..tergeliaat lidah la ijad nk ckp..hahahaha

iz said...

pakai bahasa isyarat je la jawapnya..
haha..
xpe2..
ijat balik sini nanti x reti cakap melayu dah..hahahaha

Iffah Afeefah said...

ermmmmmmmmm

sedih lak tgk lambaian cm tu

xske anta org g airport waaaa

iz said...

sdih kan..
tapi xpela..antaq jugak..
motivasi utk diri sendiri jugak..hehe

BlueiceButterfly said...

~jauh merantau..:)

iz said...

org keja kapal ,gitula..
merantau ni mcm makanan je..hehe

Nur Kahlimah said...

praktikal apa tuh? jauh kwannye mrantau....

iz said...

dier blaja kapal..
praktikal atas kapal la jawapnya..
hurm..itula.. x sangka..