pernah x?

  • pernah tak dalam hidup korang, ada sehari di mana hari tuh, hari korang tak pernah fikirkan apa masalah pun, hanya mengingati yang indah2 sahaja, bersama keluarga atau orang tersayang, teman yang lama x berjumpa??
  • pernah tak, korang rasa begitu terpilih untuk mempunyai teman2 yang baik dan memahami diri korang??
  • pernah tak korang rasa, korang patah balik zaman kanak2, x terbeban dengan tanggungjawab di sekeliling korang dan happy tanpa ada apa pun masalah walau untuk beberapa minit dalam hidup?hehe
  • pernah tak teringin nak main menda2 yang tak pernah anda main waktu zaman kanak2 korang, walau malu nak main menda tu balik time korang dewasa??
ini semua cheq lalui semalam!!haha..nak tau ceritanya??ni nak cerita la nih..hehe

semalam kawan2 kelas cheq maila beraya..kami ni memang rapat kemain la..sahabat la katakan.. sekali mai, haaa..amik kau... syok woo..meriah abis satu umah.. mula2 datang beraya,biasela..makan2 kuih,nasik...last2 masing2 duk terbaring dalam bilik,kekenyangan, kepenatan selepas seharian beraya keliling selangor..haha..

so dalam duk baring2 tuh..ada la yang bagi cadangan yang bernas...p fun fair belakang umah nih... p la ramai2 duk jalan kaki p..macam nak p beraya pon ada gak..haha..

kat sana duk main menda alah keta nila..bestnya, fuhh..terasa puasnya..seumor hidup x pernah try lagi..ni la first time main..yela..kecik2 takde peluang nak main..saba jela.. main sampai berpeluh2..injured pon ada..haha..  korang pernah main x?


err...sekali sekala jadi separa matang, budak2 best jugak rupanya...hehe..  btw.. jom main lagi sekali.. haha.. apa?? xpernah main??kesiannn..hehe (eksyen sat seminit,haha)

6 comments:

RATU QASEH SAIFUDIN said...

fuuyyyooooo!!!!...maen funfair!!..hahahaa..kat mana funfair ni?..macam penah p je..~kantoi!!...=P~

iz said...

tau xpe..tak pernah teringin pon nak pegi..tapi bila kwn2 dah ajak qaseh,ikut jela..sekali,ambik..sampai peluh2..haha.. pernah ke?agak2 kat mana?

muhamad hanif said...

bumper car !

sakit belakang kalau asyik kena langgar je weh.

iz said...

ooo....bumper car namanya.. baru tau..hehe..

uisy..memang sakit..tambah kalau kena langgar depan belakang kiri kanan,serentak..abis..sakit sume badan2..

safety takda kot nip..haha

♥NuR SyAFiQah♥ said...

haha pernah2..tengok adik2 main batu seremban tetibe teringat zmn kecik2 dlu main..then terus join adik main..haha

iz said...

Haha.. Pastu join tuh main brape lamala agaknya.. Hehe.. Rindu kan zaman2 main menda2 ni.. Teringin pulak nak main tutup botol.. Haha.. Alo, xder eng lq nak main..