arghhh..gua taknak maaf kan lu der!

adusss...dah tinggal berapa jam je lagi ramadhan nak pergi meninggalkan kita..yer dak?huu..cepatnya masa berlalu..x tersangka sungguh..erkkk.melambangkan umur insan yang begitu pantas berlalu..sedaq atau pon x...tau2,dah meningkat je usia ni..dari kecik,masuk zaman skola,sambung blajaq, kerja dan seterusnya..pasni zaman bersama pasangan(kawen), pastu menjadi ketua keluarga bersama anak2 yang comel..jadi datuk(kalau panjang umoq) pastu.....??

apa je yang diisi dalam hidup kita ni sebenaqnya??muhasabah diri pulak pagi2 nih..hehe..motivasi balik...apa yang kita dapat dari bulan ramadan yang dah berlalu..dan apa yang kita akan bawak untuk meneruskan hidup untuk tahun yang mendatang..adusss..sentap2..

cheq rasa teruk sangat kadang2..cuba tengok apa yang kita tuju dalam hidup??sebenaqnya banyak lagi ruang dalam hidup yang perlu diperbaiki kan?kena akui, cheq selalu diperingatkan untuk mengetahui matlamat hidup yang sebenaqnya.. jangan sampai dah terlewat baru nak jelas dengan matlamat hidup masing2.. disinilah perlunya mensucikan hati, perbaiki hubungan sesama orang yang berada di sekeliling kita..

perbaiki hubungan org yang berada disekeliling kita?errkkk..ni sebenaqnya tujuan entry iz kali nih.. iz nak minta maap kat hangpa semua sekiranya ada tersalah silap,dalam berkata-kata(menaip), ataupun apa saja salah silap iz..mintak ampun yer geng? tak sengaja kalau tersakitkan hati, terkasaq bahasa..biasalah..khilaf yang tak dapat dielakkan.. jemput mai raya umah yer.. kambing golek disediakan..hehe (sila jangan percaya!)
*jangan la x maafkan yer macam tajuk kejam di atas yer sahabat.. ada nak minta maaf??silalah mengomel kat sini..hehe

22 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Selamat hari raya jugak kamu. ;)

nice entry .. ;) perbaiki hubungan dengan yang ada disekeliling..

sama2lah kita ya. ;D

iz said...

yup..selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..
moga berbahagia bersama keluarga tercinta..hehe

nur said...

salam raya juge.. semoga bertambabh berkat raya ni..


dah folo ni..

iz said...

tq ya..
moga raya nur jugak happy2 bersama keluarga tercinta.. (^_^)

Jiejah Gorjes said...

selamat hari raya moga ceria2 selalu disamping fmly tercinta (^^,)

iz said...

erkk..macam awal lagi je nak wish2 raya ni Jiejah Gorjes..haha

btw, thanks ya!!

call me cat said...

slmt hari raya maaf zahir dan batin ;)

nub said...

wa pon x maapkan der.

kehkeh

iz said...

call me kucing>>

selamat hari raya juga..
makan control2..hehe..takut perot terkejut..

iz said...

adess nub..maapkan la gua der..
gua balas ngan maapkan lu..haha

JIJI YU said...

gua nampak lu pesen cam ostad

iz said...

gua bukan ostad..
gua cuma mau tolong..

Zulaiqha Zulkifli said...

Selamat hari raya ~~~ ^_^

iz said...

mekasih zulaiqha..
selamat hari raya juga..

**::CIKNUURUL::** said...

thanks iz,..

selamat hari raya jugak,..

maafkn semua org,hsilnya nnti jiwa kita tenang,.insyallah,.Allah tau ape yg trbaik,.:)

iz said...

betul tu cik Nurul..semsetinya..
dengan memaafkan,hati akan menjadi lebih tenang..
setenang burung yang berterbangan..cewahhh..hehe

selamat hari raya Nuurul..

sha my heart said...

xde dosa dgn gua.. haha~ *tetiba cakap gua.

suka entri ni.. sentap la jugak. wakaka~

Blueice Butterfly said...

~maafkan daku juga..keh3
"Selamat Hari Raya"

p/s:jgn lupa spare duit raya untuk sy..(^_^)

iz said...

isy sya..
x elok gadis2 guna gua2 nih..hehe
sy awak ler..haha

btw,happy raya yer..

iz said...

blue ice>>

maaf2..no hal ler..ngan syarat..duit raya...maaf berasuah namanya nih..haha

dak aih..gurau2 je..dah maafkan dah..sama lah..minta maaf yer mana yang tersilap tuh..

bawah 10 tahun dapat duit raya..atas,illek..hehe

hamzah ian said...

maaf pak.. hehe

iz said...

hang pon nak mintak maap hamzah..
boleh2..gua maafkan lu der.