kontroversi tahajjud cinta

amboi2..tahajjud cinta ni..kemain lagi..awak saya,awak saya..hehe..gitu pun boleh ya??macam cinta budak2 sekolah je..cewahhh..haha..siap boleh berdua-dua,jalan sama2, ntah ler...sapelah agaknya pengarah dia ni..

tapi ikutkan,style juga tengok Fazura cakap arab.. kan manis kalau gitu..tutup muka,berpurdah..nampak mata je tapi dari mata,pancaran mata tu boleh mempersonakan...hanya kerana mata...sebab itulah kalau nak ikutkan, lelaki mana yang mahukan wanita yang ingin dijadikan isteri dedah sana sini..lebih tertutup, lebih besaq la kemungkinan untuk mendapat kan lelaki yang soleh..insyaallah..

agak2 tahajjud cinta ni leh lawan tak rating filem nurkasih?? kalau kena caranya, jaga adabnya, jalan cerita unik,mungkin boleh..tapi kalau cerita tahajjud cinta macam cerita cinta bebudak U, hurm..susah sikitla bagi iz..kena ada kelainan..setakat ni iz layankan aje.. kalau start merapu gaban jalan cerita dier, ok..fullstop..layan lagu lagi best..hehe..

15 comments:

pu3mas said...

ala baru 1st episod.. insya allah boleh kot.. harap2 la kan.. xsabar nak tgu lain lain episod..

muhamad hanif said...

nmpak pelakon hipokrit betul bila dorang belakon cerita muslimah mcm ni.

iz said...

Putri>>

itula pasal...tengokla camne..hehe..bagi chance lagi..tengok episod kedua camne..

iz said...

Anip>>

tak baik kata gitu ni..ntah boleh hati diorg terdetik nak berubah bila berlakon cerita ni??

positif2..hehe

syErAh said...

xtgok pun tadi...best ke cite tu?
kan bagus klu pelakon tu betul2 berpurdah...hehe x0

iz said...

syerah>>

boleh la tahan..cuma style, drama melayu guna bahasa arab.. xpernah lagi rasanya.. kalau berpurdah,x berlakon dah..hehe

BoodagJakunItuSaya said...

smart. series mcm best.

iz said...

hehe..dah jatuh cinta la tuh ngan tahajjud cinta.xpe,teruskan menonotn drama tuh..ambil yg jernih,buang yang keruh..hehe

aien_nad said...

ain rse pngisian citer ok jer...xtau la ni pnilain ptama so tgk la dulu step yg sterusnye....huhuhu

iz said...

tula pasal ain...kena tunggu dan lihat..kena gayanya...kena balik awal tiap2 ari jumaat..xmo miss episod mana2..hehe

aien_nad said...

ari jmaat mmg kena on time...5.45 dh tpacak kt mesin slot hakhakhak...ape nk jd,jd la...

iz said...

tau..faham sangat dah..beratur panjang2 kat thumb print tuh..haha

Radzif Omar said...

jalan cerita dan plot yang tidak masuk akal..xpham aku..bermusafir boleh plak pergi berdua, pegang2 tangan, ustaz isteri 4 nafsu buaya..drama ni pengaruhnye besar..lbey2 lg bertemakan Islam yang sememangnye kurangnye etika Islam dalam drama ni..kesannye mmberi pandangan serong masyarakat terhadap golongan2 yg mmpunyai agama yang tggi

walaupon ia hanya skadar cerita, perlu diingatkan kita hidup dgn msyarakat majmuk..bgsa lain hanya melihat..keindahan Islam perlu diserlahkan bukan disalah ertikan dengan trend budaya barat..jika bgini caranya, xkan kemana la cerita ni..skadar bermodalkan fauziah gaus shj gitu

pada aku, Nur Kasih memberi jalan cerita yang lebih mudah difahami penghayatan Islam nya..-peace-

h A n Y S said...

tgk skali je, mcm merapu..jalan berdua-dua bukan muhrim, plus ada scene si lelaki buka purdah si perempuan, etc..

tak sesuaiiii..

honeycherrylemon said...

aku suka cerita nur kaseh.pelik cerita tahajjud cinta ni.pengarah2 ni kena paham hidup seorang wanita berpurdah macam mana.huh~