trip to sarawak Part 1

oh yeah..kembali membelek blog setelah berehat-rehat dari segala urusan kerja,berpuasa dari meng-sibukkan diri dengan dunia maya aka internet..syok nya rasa bercuti p Sarawak 4 hari..

best sangat2 dapat pergi sana..walau 4 hari, tapi rasa macam sekejap sangat..tempat baru mungkin..semua nampak cam best je.. dapat la merasa p sarikin, bandar kuching, gua angin, perkampungan budaya..pengalaman barula rasanya..

yang paling iz x dapat lupa bila yang bawa iz sekeluarga jalan2 ialah Ustaz Khairul..baik sangat..bayang jela.. rasa seolah2 macam saudara rapat walaupun pertama kali jumpa..sebenarnya iz betul2 hormat dengan ustaz ni, walau sibuk dengan urusan perubatan islam, sempat lagi beliau ni luangkan masa dengan kami sekeluarga ni jalan2.alhamdulillah,.dapat juga saudara baru di sana..hehe..eh,jap..selitkan gamba anak buah sikit..comel x?comel x?haha

Model kesayangan Acik..hehe
entry ni sebenarnya saja iz tulis sekadarnya saja..sebab kepala ni pening sangat..yup..mungkin penangan gambir kopi sarawak minum tadi kot..memang kuat la kesan dier..tapi sedapnya toksah cakapla..memang best sgt2..rasa2 leh pesan lagi nih kat ustaz..hehe..btw,nanti iz hupdate lagi ya dengan entry bergamba.. nak rehat sikit..esok nak keja..hehe.. Assalamualaikum..

16 comments:

muhamad hanif said...

kahkahkahkah..

gambir tuuu...

iz said...

silap tulis nip..seb baik potong balik..haha

cik pulau said...

tak pernah sampai sane.. huhuhu..

iz said...

sarawak?eh,kan dekat je..leh naik sampan hape..hehe..jom2..

Amir Izzat said...

Erm..duk sarawak ar nie sekarang? kat mana? Kuching ke? hehe... jalan2 sampai puas..

iz said...

dak aih Amir..sampai dah semalam kul 2 pagi..hehe..

puas jalan tu tak sangatla..kena dtg lagi sarawak kalau nak bgi puas..haha

banyak tempat x g lagi katakan..hehe

nadiem sharmz said...

alahai...comel nye model awop...hehehhe

NisaAdnan said...

perghhh baru 4 hari dia kata. tu pon da kira lama tauu drpd org yg tak pena jejak pon sarawak tuuu. lg sedih ;(

iz said...

Nadiem>>

comel kan..tau..haha..

iz said...

Nisa>>

ala, insyaallah,jika ada kesempatan,sampai juga ke sarawak..dkt je ,kan?hehe..xmo sedih2..

Hamizah Binti Zulkifli said...

wah..bestnyer g sarawak...
huhu..rindu kampung kt sane...=)

iz said...

Aik.. Brape lama dah ni x balik kampg sana Mizah?? Mcm lama je x balik ni?? Isy2..best memang best.. Maju.. X macam digambar dlm tv.. Hehe.. Tul kan??

~syue syada~ said...

terngin nk peg sabah sarawak..huhuhu

iz said...

ala syue..pegi aje..skrg pon ngah promo tiket murah ke sabah..naik air asia,bawak beg skola je g..hehe

♛ Azie Azra ♛ said...

bestnye bercuti sana. lama dah 4 hari tu..pasni datang jenguk indonesia plak ea :D

iz said...

azie>>

indonesia dah pernah g,hehe...bandung,acheh,jakarta..syok jugak makan strawberry kat Tangkuban perahu kan??hehe