lelaki menangis.pendapat korang??

sedih??seringkali kita sedih kerana punca yang pelbagai..ada yang menangis dengan hanya melayan perasaan menonton filem korea , ada yang menangis kerana clash ngan kekasih dan ada juga yang menangis kerana macam2 lagi sebabnya...lelaki tidak boleh menangis?yer,iz akui iz pernah merasa menyampah bila tengok lelaki aka buayapren menangis kerana ditinggalkan kekasih..

hari ini?pon iz menyampah jika melihat lelaki yang menangis kerana ditinggalkan kekasih,haha..x pernah berubah rasa menyampah itu..kakak iz selalu cakap,ko tak kena tinggal lagi,bolehla eksyen..tapi bagi iz,menangis kerana seorang kekasih hanyalah satu perbuatan yang sia2 sahaja..waktu bercinta,kemain lagi sedih2 la bagai,tapi bila dah dapat,semuanya tak bermakna lagi..sebab tu,ikatan yang sah dalam satu2 hubungan tu penting..untuk mengelakkan rasa bosan..

tetibe pos entry ni pas tgk halaqah tadi..tajuknya,rindu..(pehal masuk tajuk rindu ni)..hurm..lari topik kah?dak aih..iz nak sampaikan maksud entry ni sebenarnya..selalu kita meletakkan rindu pada sesuatu yang tidak munasabah..tanya hati kita,diri kita,apa yang kita rindukan selama ini...mungkin jawapan korang berbeza-beza..namun dalam membantu korang dalam mencari kerinduan yang sebenar,iz selitkan video ini..bagi yang berbroadband tu,spend la sikit bandwidth korang tu untuk tonton video ni yer..betul2 menyentuh hati dan menerbitkan rasa rindu yang sangat mendalam..tacing woo...yang ni kalau lelaki2 sekalian nak menangis ,dipersilakan..x kan menyampah punya..

30 comments:

aNiss :):) said...

NABI MUHAMMAD SAYANGKAN KITA KAN??? sebelum wafat pun masih ingat kita...

pisstt : lelaki kalau menangis kerana agama memang superb =)

iz said...

yup..hati lelaki memang hati batunya la..hurm..

kalau dier menangis kerana agama,leh wat calon kot..haha..

maizalove said...

suka tengok lelaki yg ada sifat penyayang,bertimbang rasa.
lelaki yg menangis xpe la biar la nak luahkan perasaan..kalu hati sekeras batu pun pasti ada sesuatu yg akan buat dia menangis la..x semestinya ditinggalkan kekasih je hehe..
comel gak per sesekali lelaki nangis.. :P

YUYUE said...

bese la tu..naluri manusia..rse sedih x dpt elak. 1000 owg 1000 cara. mybe yg nagis sb pmpn tu die x dpt thn sebak n betol2 ikhlas.susah nk dpt laki cmni. i like.

iz said...

maiza> batu2 pon,lama2 ngan air,terhakis jugak..yer dak?haha..

x taula..kawe xder penglaman..x brani ckp..

comel ke?x kurang macho ka??ntahla..korg je leh gtau..

iz said...

yuyue> yeke..ooo...hurm..camniela..macam mana yuyue leh pastikan yang dier hanya menangis utk yuyue sorg,bukan dgn juga utk org lain?sebab air mata lelaki ni mahal..bkn senang nak tun juk woo..

ilham_un said...

air mata bak mutiara

Nur Liyana said...

tue la...yana memang tak percaya sgt lelaki nangis sebab kena tinggal dgn kekasih nie..hahaha

tapi kan, yana ada kwn lelaki, hmster dia mati....dia nangis lorh..hahhhahhaha

cmne lak tue???
hahahaa

adwafarahin said...

x slh lelaki menangis

menangis slh 1 cre untk luahkan perasaan

klu die menangis kerana agama sgt la kagum :)

EJA said...

salam.. insan yg patut dijadikan idola sepatutnya adalah nabi muhhammad,sedih mengenangkan umat kini yg mulai melupakan baginda..ingatlah ketika baginda sedang wafat baginda ingat pd umat,baginda sentiasa menyebut "ummati" berulangkali..

Ayie said...

lelaki pun manusia.. hehehe

KuNanGKuNanG said...

xsalah pun kalau lelaki mengalirkan air mata...tapi bukan air mata palsu tuk menagih simpati tau....he3

iz said...

ilham> yup..mutiara berharga woo..bukan boleh main tunjuk je kat sape2..kan2?

iz said...

Liyana> owh,itu lain kes tu..kalau dier syg sangat ngan hamster,lama dah jaga..mau x sedih..tapi gtau yer kat yana dier nangis?hehe..

iz said...

adwa> kan?semestinya kagum..tapi kalau dier nangis kerana agama pong,sendiri2 tau sudah la..haha..jangan heboh2 kat fb...kah3..

iz said...

eja> itu la pasal eja..hurm..ntah ler..sayangnya baginda kat kita ni kemain banyak lagi?tapi kita??terutamanya iz ni..x brani cakap..huhu..

iz said...

Ayie> eh,yeke lelaki pon manusia?bukan alien?hehe..pasti kah?

iz said...

Kunang2> yela..cuma mahal la air mata tuh.. bukan senang nak menitis woo...teringat kawan iz dulu time ada ceramah pasal ibubapa..tutup lampu..nangis bagai nak rak..bukak je lampu,terus cool balik..haha..x nak ngaku dier nangis..

Ain Zulaikha said...

even lelaki nampak keras! ganas! lagi batu!! hahaha diorang tetap ada hati.. so dont judge a book by its cover ya!!

saya suka tengok laki nagis n mengadu kat saya, sebab saya suka pujuk.. hahahhahaha lelaki ke perempuan ke sama je ya, bukan gatal ke apa

iz said...

perempuan suka memujuk??bukan dah terbalik suda??selalu suka dipujuk je...

ishiko said...

haa.. xdapat pulak tgk video tuh...
hmm.. buang air mata je menages sbb kekasih.. better bgn nages masa sujud tgh2 malam...
(hahaa.. cakap mmg pandai)
*btw first time here~

iz said...

makasih ya dtg sini..ishiko2..nama korea kah itu??hehe

InGkLate said...

aku mengaku yang aku nangis ble tgok vid nih .. dengan musiknya.. ayat2 nya yang menyusuk kalbu.. mmg rindu yang teramat..huhu.. dan berderai air mata aku ble rasullullah sebut.. ummati3..huhuhuhu.. sygnya rasulullah pd kita.. cuma kita yang lalai...huhu

iz said...

uisy..alhamdulillah..baguslah.bayang kalau baginda masih ada bersama kita harini..dpt tgk wajah sekali pon,masyaallah..syukur,alhamdulillah..

FARAH LIYANA said...

gentle :)

Fara Ada said...

iz penah nangis tak?

iz said...

pernah kot..x brape ingat dah bile...haha..

iz said...

Farah> gentle kan pakcik tu..hehe

Fara Ada said...

penah nangis? sebab apa? tak dapat makan time bulan posa? wakakaka...

iz said...

Para ni..isy..mestila penah..hehe..tapi rahsia..