tag dari fatyn..

hehe..kembali lagi..ngan entry baru..(aik,macam iklan din dang pula)..hehe..kali ni malas nak fikir apa2 untuk ditaipkan..cuma ingin menjawab tag daripada seorg kawan yang telah menge'tag' iz untuk menjawap soalan2 yang ada..jadi,apa lagi..teruskan ngan persoalan yang timbul..hehe..

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
  • benda?jap..kalau benda yang paling penting,rasanya henfon..sebab yela..tanpa enfon ni,rasa macam x lengkap je..err,ke ada yg lebih penting lagi?rasa jam tangan pon penting gak..sama2 la dua2 menda ni kat iz..sama2 penting..

2. Dua benda terakhir yang anda beli pakai duit sendiri.
  • ni pon benda gak ke?err..lain la pulak..asyik benda je..last beli kalau x silap beli KFC banyak2 untuk anak buah..camping kat PD aritu..jap je abis..dalam keta,mengambil masa kira2 5 minit sahaja jika dimakan bersama abg ipar,kakak dan anak buah..hehe..
  • beli enfon ler..baru lagi rasanya..hehe..sayang lagi..belum tahap nak campak2 lagi..tapi lama2 kurang ler sayang nyer tu..
  • haa..aritu ada beli washing machine..7 kilo nya,full automatik..hehe..senang sikit..rasa mcm ada surirumah pulak kat umah..

3. Di mana tempat anda nak langsungkan perkahwinan dan apa tema perkahwinan anda?
  • biasala..tepi umah je..pasang khemah..tema..santai dan rileks..makan ala2 kampung..wa,selera sikit..

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
  • bercinta?mungkin ya dan mungkin tidak..faham ke ni?

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
  • xkan bercinta ngan kekasih..sia2..baik bercinta ngan wife..hihi..

6. Novel/buku terakhir yang anda beli?
  • lama x beli novel baru..novel terakhir "bumi cinta"..best buku ni..

7. Antara mak dan ayah yang mana satu anda lebih mesra?
  • dua2 pon sama2 je..sayang dua,sikit pon xder beza..

8. Namakan orang yang betul-betul anda nak jumpa?
  • awak.

9. Adakah anda basuh baju sendiri?
  • Surirumah(baca=washing machine) basuhkan..

10. Dimanakah tempat yang anda betul-betul mahu pergi?
  • Mekah..nak tengok kaabah depan mata..sentuh kalau boleh..

11. Bagitahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
  • sukar untuk dimengerti sikap nya
  • seorang yg sangat penyabar
  • suka pendam perasaan

12. Benda yang anda sayang sangat dalam hidup.
  • benda lagi..aih..ok2..laptop..
  • ipod

13. 5 lagu yang anda suka dan selalu dengar.
  • harapan-Fazli Zainal
  • disaat ak mencintaimu-Dadali
  • saat terakhir- St12
  • insyaallah-Maher Zain
  • Sorry seems to be da hardest word-Blue
hurm..arap2 menjawapla soalan yg diberikan..hehe..maafla kalau ada jawapan yang yg x memuaskan hati..ada satu soalan tu iz skip..sebab macam xder keperluan je utk menjawap kan..hehe..Assalamualaikum..

8 comments:

fatynadia said...

oh terima kasih. hehe saja ja tadak keja nak buat kan. lepaih tu dok sebok nak taw apa orang lain nak jawab jugak. thanks!

coKlaT ICe CreaM said...

waaa,, suka bangat lagu di saat aku mncintaimu dadali 2....!!!

iz @ aako89 said...

Fatyn> hehe..xpe2..terjawap x persoalan?ke ada soalan2 lain yg masih belum terjawap?

Ida> suka juga..baru je dgr lagu nih..best jugak..

coKlaT ICe CreaM said...

lagu 2 nmpak jew simple lrik dia.. but ada mkna yg amat mndalam.. hhehe

iz @ aako89 said...

kan..memang suka dgr lagu rileks2 ni..daari lagu jerit2 ni..wat serabut je kan?

coKlaT ICe CreaM said...

hahha..!!! tau xpa..!! tapi lagu ne mmg best gak ler...!!

coKlaT ICe CreaM said...

nama anda di tag lam entry ne...
http://openureyenseemebyurheart.blogspot.com/2011/02/senyum-tanpa-gigi.html

iz @ aako89 said...

waa..apa ni..jap,nak bukak..