maaf yer!

adoi..kadang2 apa yang kita plan walau sebaik-baik punya plan yang plan  bertahun-tahun tanpa ada silap kat mana2 dalam plan itu,kalau Allah kata x jadi,x jadilah...itulah manusia..ada keterbatasan nya dalam setiap sesuatu..sebab itu wujud nya pepatah 'kita hanya boleh merancang,tuhan yang menentukan'.kan?

err..mengapa topik ni kuar malam2 ni..sbnrnya iz rasa bersalah kat kawan2 iz..huhu..sepanjang cuti raya cina ni,langsung x berpeluang jumpa diorg..nak wat camne..dah x berkesempatan..bukan alasan yang nak diberikan dalam entry ni..tapi sebagai satu jawapan wei kat korg..maafla yer..x dapat join korg semalam dalam reunion tuh..

smlm sabtu kawe keja..tapi pasai dah nak jumpe korg sangat2,balik je keja,terus balik sini balik..ngan harapan malam tu dapat la jumpe korg..balik2 tgk2 kena keracunan makanan pulak..pening,muntah2,pengsan terus..huhu..memang nak pegi sangat2..tapi,maafla yer..ak dah usaha dah untuk pegi kali ni..tapi apakan daya..lainkali kita jumpe lagi yer..
ak minta maaf la kat edan,radzif,comel,zharif dll..korg leh maafkan ak x nih??

3 comments:

Radzif Omar said...

haha..xdehal..ko nk ak wat entri reply ke..hahaha XD

rie said...

owh...ingat psai mau pulun ot..kih3...
xpo,kawe royak kt demo kami sume pehe..deme2 lagu mano nok tubik..hehe

iz @ aako89 said...

zif> boleh gak tuh..haha..seyes,ak memang nak g jumpe,tapi apakan daya..lenkali2,insyaallah..

Zarip> dak aih..cuma ada keja sikit nak settlekan..sejak bila mu tukar negeri ni?haha..