Percubaan pertama

dapat juga masukkan setelah berharian mencuba..hehe..seperti yang dijanjikan,nila dier hasil rakaman dengan menggunakan enfon je..hehe..kuatkan sikit yer kalau nak dgr bunyi gitar ni..maafkan jika tersumbang..hehe..


err,camne,teruk kan..ala,x reti lagi..masih ngah perbaiki lagi..layankan jela yer..hehe..saje je upload tengah2 malam..


*update>>bunyi hilang ntah kemana..maaf

11 comments:

~ch@wi~ said...

apsal kjp sgt bro..gua mau lebih lg..hahaha

iz @ aako89 said...

haha..kalau ko perasan,ulang2 je pon..kalau ulang lagi,org perasan..hahahaha..

coKlaT ICe CreaM said...

prcubaan yg baikkkk..!!! tapi nk lebih mantap agiiii..!! ru besttttttt..!!! pepon congrat 4 ur 1st trying.!!

iz @ aako89 said...

baik ke?macam ntah pape je..hehe..maaf la yer..

10jarijemari said...

dah maju...bagus!

coKlaT ICe CreaM said...

erm..!! releks bro.. at least.. u dh try..!!! pepon. tngkatkn lagi. ru leh mnatap. hihi

eja said...

mcm cerita P.Ramlee lah buah dadu ni guru ku pesan blh buka 2kali je klu buka 3 kali org perasaan+lebam biji mata..hehe bunyi masa main gitar ni pun blh main kan 2x je klu 3x org perasan..pape pn percubaan yg bagus dan sedap3..thank komen yg blog :)

iz @ aako89 said...

ajai> maju menda nya..sama2 start main gitar ngan ko kan..haha..ada la bunyi sikit2..

Ida> memang kena training bayak pon..xder masa je.hurm,komitmen kat keja la katakan,ecewah..hehe..

eja> hehe..seb baik perasan..hurm,biasela..org x reti lagi men gitar..just main utk hiburkan diri sendiri je..release tension..jangan sampai leka sangat main gitar tu udahla..kan2?

coKlaT ICe CreaM said...

baguih2. keja kuat2..!! gaji masyuk leh blnja ida mkn...!!! hihi

iz @ aako89 said...

boleh aje..no hal..haha..jauh kot..

coKlaT ICe CreaM said...

hahha.. yg jauh2.. kita dekat2kan..!! haaha