2 personaliti..wujud ke?

kadang2 rasa macam iz ni ada dua personaliti pulak kadang2...huhu..betul..baru perasan tadi ni bila ngah tgk berita sambil minum milo panas..yela..baru terperasan..kadang2 iz akan menjadi sesorang yang berlainan tanpa iz sedari..tak pasti sama ada perkara ini berkemungkinan benar atau mungkin imaginasi iz semata-mata..

ada ke penyakit camnie??harap2 xderla..sebab tak suka kalau ada penyakit camnie..sape2 yang lama kenal iz macam sahabat2 iz,azhar,ajai,chawie,eja,fatin dll,perasan tak perkara ni?huhu..x suke nya ada 2 personaliti yang berbeza ni..ke iz keliru ngan diri sendiri??ha sudah..banyak nya persoalan kat sini..rasa cam complicated pulak rasa..

harap menda ni x lama..memang sape yang leh rapat ngan iz selama ni mungkin tahu kot..sape2 yang sabar je leh tahan ngan kerenah iz..pelik2..err..waktu tulis ni x taula personaliti A ke personaliti B yang menulis..biaq p la..janji jangan buat perkara bukan2 dah ler..

9 comments:

fatynadia said...

perubahan hormon.

iz @ aako89 said...

aik..umur dah nak masuk 22 pon,ader perubahan2 hormon lg ke?x tau la perkara ni..

coKlaT ICe CreaM said...

mmg mnusia scara automatiknya mmiliki 2 watak lam masa yg sama...!! hihi

iz @ aako89 said...

yeke?eh,pening2..camne tuh..x faham..leh eksplain sikit..

coKlaT ICe CreaM said...

kdg2 kita akn mnjadi 2 watak lam 1 kondisi, myb sebab faktor psekitaran,..!! try ingat ada xprnah jadi 2 watak lam 1 masa,,>>>>???

eja said...

salam dlm diri manusia mgg kdg2 ada 2 perwatakan baik dan jahat..hehe semua tu bergantung pada diri individu itu sendiri dan kpd keteguhan iman nya jika iman bertambah maka perwatakan baik la akn terbentuk jika iman berkurang maka sebalik nya lah yg terbentuk..
tentang perubahan dan perwatakan awak tu mgg wujud tp x pe cuba munasabah diri dan perbaikinya ye..

iz @ aako89 said...

yeke?mekasih sebab gtau...huhu..tepat..setuju sangat ngan pandangan eja..hurm..harap dapat muhasabah diri balik..

inc said...

Salam sahabtku AAKO :)
hmm ikut psikologi biasanya bukanlah kita dikaitkan dengan beberapa personaliti, tetapi kita dikaitkan dengan beberapa sifat sifat diri yang not in controll, contoh mudah sentuh jari kat cerek panas, automatik kita tertarik jari tu balik. macam personaliti, lebih tepat bila kita kata "sifat" krna masih ada lagi dalam diri kita yang kita x ketahui dan kita masih perlu mengenali diri kita lagi.
seseorang individu/manusia mesti mengenali dirinya, dan setelah mengenali dirinya dia akan tahu apa yang dilakukannya pada setiap perbuatannya, maknanya kalau kita terasa ada yang lain dari sifat asal kita, maknyanya kita masih belum kenal sifat lang lain tu ;)

iz @ aako89 said...

mekasih sahabat..mizul..ko nya statement sedarkan ak..huhu..mekasih2..ak masih usaha tuk kenal diri sendiri..tq2..