ni entry plagiat.




sayu pabila memikirkan kita saling berjauhan..x rapat seperti dahulu..waktu dikala kamu begitu memberiku ilham,dan semangat dalam meniti hari2 yang mendatang..waktu dikala ak begitu segar dan terasa segalanya begitu indah,namun segalanya telah berubah tatkala kamu mendiamkan diri membiarkan ak dibelenggu rasa serba salah dan sentiasa menyalah kan diri di setiap waktu..

ak pasti kamu mempunyai alasan yang kuat utk menjauhkan diri..ak juga pasti diriku x layak untuk memiliki kamu..namun segalanya hanyalah kenangan semata-mata..tiada lagi yang mampu ak lakukan untuk memulihkan dan menjernihkan semula hubungan kita..biar masa menentukan segalanya..segalanya sudah ditakdirkan..ini lah jalan yang terbaik buat kita..

tapi pesan ku buatmu,jagalah segala kenangan kita bersama..walau apa pon terjadi,ak xkan lupakan segalanya..tentang masa lalu..biarlah kita sama2 sedar dari awal yang hidup perlu diteruskan..ak dan kamu mempunyai sesuatu untuk diperjuangkan..jangan jadikan masa lalu sebagai dinding pemusnah untuk kita terus mencapai kejayaan di masa mendatang..

disini ak hanya mampu meluahkan tanpa mengetahui adakah kamu membacanya ataupun tidak..namun ak pasti,apa yang tertulis disini, ikhlas hadir dari hati,bukan dengan pemikiranku..jadi, moga ini menjadi noktahnya..tiada lagi apa hendak ku luahkan, biar ak dan kamu sahaja yang mengetahuinya..

*ini bukan iz punya entry..x mainla bro jiwang2 ni..gua jiwa kental..

11 comments:

fatynadia said...

plagiat entri orang pun tapi kalau isi yang nak disampaikan tetap sama, lebih kurang jugak lah kan?

iz @ aako89 said...

isy,isi aapanya?saje jela..entry ni benar2 sedih la..kena ngan lagu tu..huhu..x tuju kat sapa2 pon..layan sendiri je..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

singgah n folo sini jg...120

iz @ aako89 said...

mekasih ya Ladyzul..

Lulu caldina said...

Betul ke penyokong bola?

iz @ aako89 said...

betul..(^_^)

Farhana Sahri said...

masyuk je...sedih pn ada

iz @ aako89 said...

kan,kena ngan lagu tuh..tapi,jiwang sangatlah..

eja said...
This comment has been removed by the author.
eja said...

salam oh inilah lagu yg awak maksudkan td ye..sedapnya lagu ni..suka sgt2 dengar menusuk kalbu (^_^)

iz @ aako89 said...

apa2 je yg diremove tu?hehe..hurm,yup!best,memang best..oklah..hehe..