entry untuk adik kesayangan..

salam Zam..apa habaq?syokla yer dah habis spm dah..camne agak2 result..ok x?biarlah apa org lain nak cakap,kite je tau apa kelebihan dan kekurangan diri kite..yer dak?belum tentu orang yang cemerlang dalam peperiksaan di peringkat ini akan juga berjaya dengan hidup masing2..yang penting kenalah sentiasa membuka diri untuk mendengar nasihat dan elakkan sikap ego yer..wokay??

ingat apa yang dipelajari selama 2 tahun kat sek teknik tuh..jangan sia2 kan apa kemahiran yang kita dapat,tau..sebab kemahiran2 ni bukan senang nak dapat...sek biasa mana ada tekan sangat kemahiran ni..kalau leh bukak bisnes aircond ni, abg sokong sangat2..biaq susah dulu mula2,senang kemudian..jangan senang dulu,susah kemudian..susah camtuh..jangan lah ceburi bidang yang belom pasti..cuba apa yang kita mahir dulu..

pas spm ni,aizam jangan banyak rehat2 sangat..nanti rehat lama2 kat rumah bosan,plus malas2..mesti x nak jadi malas kan?dulu keja sampai mak asyik cakap yang aizam ni rajin sgt2..cuba lah kerja dulu,kumpul duit sikit2..bagi kat mah abah sikit,pon jadilah..tu pon mesti mak abah dah hargai sangat2..pas ada duit nanti,barulah fikir untuk bukak bisnes yang macam zam cerita aritu..yer??

wokaylah zam..malas nak membebel banyak2..sekadar pandangan dan nasihat ikhlas dari seorang abang..nak dengar,dengarlah..x nak dengar,kena dengar jugak..ni nasihat dari pengalaman abg..janga sia2 kan masa muda nih..wat menda yang bermanfaat...jangan jadi mcm org lain yang cakap je banyak,tabi habuk pon xder..usaha lah sendiri apa yang dikehendaki yer..salam sayang,dari abgmu,Aizuddin aka cintailmu89..

6 comments:

aizam mullen said...

haha!
thanks abang ku..

aizam mullen said...

haa..
time kasih..

Farhana Sahri said...

moge ok result tu..=)

iz @ aako89 said...

zam> sama2,..dengar yer nasihat ni..kalau x sume,ambil sikit2 dulu pon jadila..hehe..

Ana> insyaallah,amin..teringat zaman kita spm dulu,kan?

rizqi beauty said...

nasihat dari seorang abang.. nak nasihat dari kakak sulung tak???

iz @ aako89 said...

hehe..pon boleh..nak jugak nasihat..nak2..