zenda kawen,reunion dak dkm..

hurm,betapa panjang nya tajuk diatas..haha..biaq p la..barula jelas maksud yang ingin disampaikan dalam entry kali ni..semalam bersamaan 27 nov 2010, kakak zenda yang kawen sebenarnya,bukan zenda yer..maka kami geng2 kajang dan seorang kawan iz ,iaitu Azhar pun follow sekali..sume sekereta ngan iz, berjumlah 5 orang..Fareez, Comel, Bapak dan Azhar..dari sini kitorang gerak dalam kul 10 sengah jugala..

sampai r&r Rawang dalam kul 12 camtulah..tunggu kat sana dalam sejam,tunggu budak2 dari klang nak sampai gerak sama2,cadangnya..sekali bila call balik,diorang dah sampai tanjung malim..kah3..saba je la..nak wat camne..nak tengok muka2 menunggu camne?jap ye..


tu dia..comel ngan bapak..sempat lagi tuh..padahal tempat lalu lalang manusia tu kat situ..kering je tangkap gambar ala2 model..bosan menunggu la tuh..hehe..tapi xpe..kita teruskan..hurm..pastu,dalam kul 2 sengah gakla sampai umah zenda..seb baik banyak lagi nasi berserta lauk pauk..gambar di umah zenda pulak lah..





ini lah suasana kat umah zenda..ramai kan??ada lagi gambar yang x masuk ni..hehe..memang reunion tul la..x sangka pulak ramai yg turun..sume sekali 6 bijik keta gakla kalau x silap..best?memang bestla jumpa balik setelah 10tahun setahun x jumpa..macam2 cerita la keluar..ada yang sambung belajar,tak kurang juga yang dah berkarier pon..makan adalah dalam sejam camtuh..riuh sekejap khemah tu ngan suara dak2 dkm..tapi pas makan,xkan nak balik pulak kan..terus rancang pegi pertak pulak..singgah isi minyak kat petronas jap..

pulak dah..sampai kat petronas,keta zarip x leh start la pulak..bateri kong langsung katanya..lama gakla nak hidupkan..seb baik lah tukar bateri ngan edan..seb baik dua2 keta waja..kalau x,mana lah nak cari bateri..mula2 guna jumper iz,kesudahan nya,jumper iz nya klip penyek dilenyek oleh azmy..kah3..xpela..nak wat camne..


itu dia..ramai nya tukang pomen..seb baiklah ada si salleh..rajin dier menukarkan battery edan ke zharip..seb baiklah boleh start..kalau x,memang ke bengkel la jawapnya..ni tunggu nya tunggu,ingat nak balikdah..tapi fareez keja malam,kul 11..tapi pas Malin pujuk fareez,fareez stay aje..kah3..ke pertak jualah jawapnya..





fuh..lengkap la reunion kali nih..best sangat..yela,bukan selalu leh jumpe pon..walaupon penat gak memandu,namun sume nya dibalas ngan seronok nya masa meluangkan masa bersama member2 sume..pasni giliran sapela pulak kenduri,hehe..mungkinkah ery??sape tau kan..hehe.. 

7 comments:

Rushydone (edan) said...

thumbs up 4 mastermind..kihkihkih..
wlaupun de msalah teknikal cket..hehe..

iz @ aako89 said...

takpe2..masalah sampingan je tuh..no hal la..haha..next reunion??

si HoNey BuN said...

seronoknya... rugi tak dpt join2...huhu

iz @ aako89 said...

xpe2..next..reunion,diba kawen..haha..

rie said...

best2...
smpe ade mbr yang demam...hahaha
pape pon aku harap dapat reunion lg..

~ch@wi~ said...

Ni gua nak cakap sikit ni..
gua x puas ati btl la~ ni la fes time event dkm gua x join..msti x complete event ni kan3?? huhu

iz @ aako89 said...

rie??rie pon riela..haha..sape demam?ko ke??

chawie>kola ,sombong xnak join..