untuk kamu..

hurm,kesian kat vico ni bila nampak semakin manja dengan tuan dier ni...asyik nak manja2 je..macam mana yer bila dier terpaksa berpisah buat sementara waktu sebab iz akan berpindah duk rawang pasni...mesti dier tercari-cari tuan dier..huhu..nak bawak sekali belum boleh lagi..nak tengok dulu keadaan kat sana macam mana..kalau ok baru boleh bawak..kan?mana boleh ikut suka je nak bawak kucing duk sana..nanti x terjaga pulak..kurang2 kalau dier duk sini,terjaga juga makan pakai dier..


nampak dia buat muka kesian tuh?hurm..lagi la berat rasa hati nak meninggalkan dier..tapi xpe vico..elok je dapat cari umah kat sana.,vico pasti akan duk sana sekali yer ngan iz..bawak sekali..

sebenar nya sedih juga ni,sebab seorang teman rapat iz mula lupakan iz dah..tegur pon dah x berbalas..namun biarlah..mungkin dier mempunyai alasan yang kukuh untuk lupakan iz..biarlah..iz terima sahaja lah..nak buat macam mana, x kekal pon hubungan kami..ingat boleh lah kekal sampai bila2..rupanya bertepuk sebelah tangan je..biarlah vico yang menjadi penawar dihati ini..hurm..buat yang 'berkenaan', maafkanlah kesilapan iz selama ni ya..

makin lama dalam dunia blog ini,makin ramai teman2 yang mula berjinak dengan dunia blog..best pulak rasanya..dapat tahu perkembangan masing2, dan berkongsi ilmu tentang dunia blog ini..iz akui,iz tak pandai dalam blogging ni sebenarnya..banyak kena belajar dan masih lagi belajar ngan teman2..seb baiklah diorang ada..dah la x kedekut ilmu..macam nilah teman yang baik..hehe..

tapi kesimpulan nya,makin seronok pula bila bersama teman2 maya dalam dunia blog..terasa lebih hampir dan rapat ngan diri masing2..berbeza ngan teman2 maya dari fb dan lain2..di dunia blog ini,kita mampu menilai dan meneliti peribadi seseorang pemilik blog tersebut..ada juga yang mempunyai ilmu yang luas dan tak kedekut untuk berkongsi ngan pembaca2..tu yg best tu..harap2 sudi2 la yer berkenalan yer..okla..sampai disini sahaja..Assalamualaikum..

No comments: