kerjaya..

mesti ada antara kamu2 yang pernah berada dalam persimpangan untuk membuat pilihan yang mampu menentukan karier dan masa depan kan?yer,iz sekarang benar2 berada dalam persimpangan ini..iz sekarang mempunyai 2 pilihan kerjaya yang iz cita2 kan..tapi itula pasal nya.bila dua2 pun dapat..terpaksa pilih salah satu la,yer dak?xkan nak terima dua2 pulak..


inilah dier company yang begitu membuatkan iz rasa tak tahu nak pilih yang mana..sangat2 dalam dilema..kalau MTD tu syarikat konsesi lebuhraya..keja nya adalah dibawah Highway Asset..adakah nak diteruskan kerjaya disini ataupon menerima tawaran Perodua dimana Perodua pula pasti2 nya kilang kereta..tapi mengapa rasa lebih kearah Perodua berbanding MTD..mungkin jiwa mekanikal yang ada dalam diri ni kot..hehe..besar kemungkinan duk Rawang la pasni..jadi orang rawang lah sebab kilang Perodua tu kat rawang..

No comments: