25 random facts about me..

hurm..x pernah kena tag sebelum ni..dan sebenarnya pon xtau la leh ke keluarkan 25 fakta bagai nih..namun iz akan cuba sebaik nya la yer..terima tag ni daripada Fatin Nadia..






  1. seorang yang sangat rapat ngan keluarga dan lebih suka meluahkan perasaan dan masalah kepada keluarga terutamanya kakak2 ku tersayang berbanding luah pada orang lain.
  2. suka sangat berkawan dan dikawan..(ada ke ayat 'dikawan' nih??)
  3. punya seorang sahabat yang sangat rapat dan begitu mengenali diri iz kerana berkawan sejak tadika hingga kini berumur 21 tahun..Azhar namanya..
  4. sukar melupakan kenangan bersama rakan seperjuangan ketika menuntut di PSAS dulu..anda memang classmate terbaik yang pernah iz bersama..
  5. tak tahu bagaimana nak meluahkan perasaan..banyak memendam dari meluahkan sebenarnya.
  6. kuat berahsia..
  7. suka dengar masalah orang dan berkongsi pendapat..mungkin memang iz seorang pendengar yang baik..rasanya..jadi pada sape2 yang nak berkongsi masalah,dipersilakan..hehe..
  8. hobi?(*kalau sukan)- main bolasepak,badminton..
  9. hobi?(*kalau lain2) - belajar menda2 baru,kerja cari duit lebih,ajar orang menda baru,dll..
  10. minat membaca novel tapi pada seorang penulis sahaja iaitu Habiburrahman el Shirazy..novel lain,maaf la..x berminat..
  11. juga minat tulisan2 saifulislam aka Ustaz hasrizal pada blog maupon buku2 nya..
  12. sangat meminati muzik..pandai main gitar sikit dan kadang2 layan perasaan sorang sambil main gitar..
  13. suka pada seseorang.
  14. 27 november ni harijadi iz..jadi??hehe..
  15. minat pada gadget2 terbaru dan menepati keperluan iz..bukan jenama jadi ukuran..
  16. kalau nak kan sesuatu,akan usahakan sampai dapat..
  17. pernah buat ujian psikologi,dan keputusan nya?seorang yang degil..hehe..x sangka..akan cuba atasi kelemahan ini..
  18. apa lagi yer?
  19. suka makan pajeri nenas dan minat minum air nestum..
  20. teringin nak pergi haji sebelum umur 35 target nya..harap2 dapatla..doa2ka la yer..
  21. sikit je lagi nak cukupkan 25 nih..
  22. mempunyai abang ipar yg sangat baik hati dan penyabar..suka contohi sifat dier ni..
  23. suka pada budak2 kecil..layan kerenah diorang adalah cara iz melupakan masalah yang ada..
  24. mempunyai seekor kucing yang sangat iz sayangi...vico el ricardo gomez namanya..pggl vico je..nama manja dier..
  25. akhirnya..yesza..hehe..hurm.,fakta mengenai blog ni..x kisah sangat untuk follow blog org lain janji rajin berupdate..sebab iz suka membaca..hehe..


    cukup la kot..maaf la sekiranya terdapat kekurangan dalam memberi fakta2 ni yer,,secara spontan je iz buat..kalau ada apa2 nak ditanya tentang iz,boleh la tanya yer..dengan senang hatinya iz menjawap..Assalamualaikum..

    11 comments:

    coKlaT ICe CreaM said...

    dh bleh kaji dh ckit2 sal behaviour dia.. hhaaha..

    iz @ aako89 said...

    hehe..ni baru 25 je..x cukup utk kaji...hehehe..

    coKlaT ICe CreaM said...

    haha.. mlalui pembacaan dari awal entry-latest entry... dah leh kaji dah ckit2.. hik9..!!!

    iz @ aako89 said...

    yeke..apa lagi..kongsikan la hasil kajian ngan empunya badan..

    coKlaT ICe CreaM said...

    xmau ar story kt cne...!! t pecah lubang..!! kita xleh ar bagi owg thu apa kkuatan n klemahan kita..!! t musuh dpt detect.. haha

    iz @ aako89 said...

    kedekut..bukan nak kongsi hasil kajian..hehe..

    coKlaT ICe CreaM said...

    mna da kdekut.. owg xcakap pon xnk kongsi..owg ckp xmau gtau kt cne.. kena da privacy ckit.. hihi

    iz @ aako89 said...

    ooo..ok2..t chat kat fb yer..tapi cam offline je?

    coKlaT ICe CreaM said...

    xla mna da ida off9.. on9 jew lah.. t tlong ingatkn cik ida ok

    iz @ aako89 said...

    bestnya kalau dpt kenal diri sendiri ni..hehe..

    coKlaT ICe CreaM said...

    slalu dekatkan dri pd yg Esa. insyaAllah kita akn sapa dri kta yg sbenarnya....