Lagu berhantu..

dalam kelembapan kadar kelajuan internet pada malam ni yang begitu x memuaskan,masih bersemangat untuk mencoretkan sesuatu pada blog ini..ditemani lagu2 yang begitu mencuit hati dan perasaan..cece..sastera nya ayat..yup,sesi berkongsi lagu2 kegemaran pon bermula..macam biasalah..iz suka kongsi lagu2 yang iz betul2 suka...kali ni siapa mangsa nya..yeah..kita terjah!!

kali ini iz nak kongsikan sebuah lagu dari antara artis kegemaran iz sepanjang zaman..lontaran suara yang unik, dan susah la nak cari pengganti beliau pada hari ini..memang berbakat dan berbaloi untuk diminati..bukan sekadar artis yang glamer dengan sebuah duabuah lagu,pastu senyap memanjang..artis hari ini?kalau dengar kat radio,suara sepesen je..ader la duatiga yang berbakat..yang lain??hampeh2 belaka..

eh,xperasan..dah masuk perenggan ketiga,x kenalkan..camne nak tau kan..xkan nak main teka2 je..beliau ialah Jamal Abdillah (J.A)..banyak lagu dia yang betul2 memberi kesan..lagu2 J.A ni memang dia seorang je yang boleh sampaikan@nyanyikan..kalau orang lain yang nyanyi,memang x sesedap lontaran vokal J.A..setuju kan?nak disenaraikan semua lagu2 J.A yang best memang banyak la kan..jadi iz selitkan lagu J.A yang paling iz suka..


tajuk lagunya disudut kamar hatiku..lagu2 lamo ni kebanyakan nya sangat2 bermakna maksud dia..tapi kena renung la apa yang lirik tu cuba sampaikan..sedap kan..suara jamal ni memang unik habislah..boleh la dengar2 waktu kesunyian ke,bosan2 ke..layan kan aja..hehe..sudi2la mendengar ya!!

No comments: