sahabat mai raya

fuhh...syok..tu jela bila sahabat2 ku dtg beraya semalam...bestnya ai..lepak2,makan2..hehe...jadila..4 org semuanya..fareez,falah,edan ngan comel..semalam iz pergi interviu di rawang ngan bank negara nya hotel...pas balik interviu di rawang tuh,kwn iz pon nak ikut mai beraya kat umah iz...so,ape lagi..dalam keadaan cuaca hujan yang lebat,gerak jugala sebab x nak tempuh jem yang amat sangat di kl jika masuk waktu sama ngan org balik keja..

namun sangkaan iz meleset sama sekali..walaupon masuk je kl dalam kul 4 petang gitu,jem dia..masyaallah...punyala sesak..ni kalau kul 5 ke,kul 6 ke...ntah camne la..tapi xpe...saba2...bwk jela ngan penuh hati2..sekali kan ,dalam perjalanan,ternampak sebuah kereta camry yang cermin dier pecah wooo...sekali lalu sebelah,polis dah banyak ni..rupa2 nya ada kes tembak menembak...2 org yang dalam camry tu mati kot..apa kes?ntahla..nampakla mayat kat dalam keta tu..so macam biasala org2 kita,rakyat malaysia ni..prihatin betul..jem dier x hengat...lama juga la sangkut dalam jem tuh..

elok je sampai umah,jamu la si Falah ni mee kari..dier makan sikit je kot..apa daa...diet ke ngko...haha...tapi xpe..pas makan,lepak kat bilik bg dier online puas2..elok je pastu,edan pulak sampai...naik motor lc dier..tgk mula2 cam biasa je moto dia..sekali perhati punya perhati,nampak la kelainan kat motor dier..lawa la pulak meter lc dak nih..siap kaler2 bagai..tapi seyes,lawa betul la..mana ntah dia beli..dier wat bisnes sekali..sapa2 nak beli meter digital lc tu kat dier,,siap pasang baru rm 350..korang kalau nak meter tu ,inform la ak..ak gtau beliau nanti..camnila meter dia..lawa x?


elok je pas edan masuk lepak2 kat bilik,fareez ngan comel pon sampai...naik civic dier la..fuhh..muda2 dah pakai civic...hehe...masuk2 tengok siap bwk kamera baru..waa..dasyat sungguh ko fareez..kamera nikon apa ntah..tapi cantik betul gambar yang dihasilkan...terbaikla..ni nak simpan duit ni nak beli kamera dslr gak..tgk tu..ikut org ..apala nak jadi ngan iz nih..xderla..nanti ader la jugak geng2 kamera pulak..hehe..kali ni sampai turn makan kedua ..sesi bersama mee kari x abis lagi..maka,makan la dengan penuh selera fareez,edan ngan si comel nih..ERM,COMEL KE?

uisy,seronok tengok diorg makan penuh selera..camnila contoh tetamu yang baik..haha..suke2..sedap kot..siap abis mee,roti pon berguna..roti tu cicah kari untuk mee yang dah habis tu..hehe..apa lagi..iz pon join la cicah sekali..sedap la pulok..layaaaaannnn..pastu masuk bilik ramai2 dengan penuh kekenyangan..baring ramai2 dalam satu selimut layan pulak tengok salt..haha..memang x fokus langsung tengok cerita tu..tau2 abis jeh..fareez pulak mata dah bukak separuh je..saba jela..ngantuk sangat la tuh baru balik dari keja..fareez nak balik,sume pon  pakat2 la balik..dalam kul 12 mlm lebih kurang..anta si falah kat ktm serdang,balik rawang..pastu lain2 pon balik daa...seronok juga sekali2 lepak ngan member2 sume..plan nak p raya area klang la sabtu ni..

No comments: