kenduri kawen..

apa habaq sume??ada baik..hehe..hurm..tgk2 tajuk entry kat atas..kenduri kawen??sape la pulak kawen ni iz??yang penting bukan iz la...iz kan masih single mingle lagi..belom terfikir lagi nak ke arah itu..terasa begitu muda dan masih mencari pengalaman sebanyak mungkin..hehe..hurm,sebenarnya kawan iz nyer kenduri..tapi bukan kawan iz yang kawen,tapi kakak dia...(*ayat putar alam..hehe,sori)..

ingat nak upload sikit la gambar yang berjaya di tangkap ngan succes nya oleh seorg sahabat iz yang sangat berpengalaman dalam bidang photography ni..nama dier hafiq..mohla kita tgk hasil kerja dia menggunakan kamera iz..hehe..iz ni nama je ader kamera,tapi x reti pakai sangat..masih belajar teknik yang betul dalam menangkap gambar..ok,jom2..tgk gambar2 nih..

gambar pertama ( berarak ke umah pengantin wanita )


gambar kedua ( adik pengantin aka sahabat iz bersilat bersama geng dia )




gambar ketiga ( geng2 azhar dari unisel )


inila antara gambar2 yang berjaya dimasukkan..hehe..nak masuk kan sume banyak sangat pulak...3 cukupla..hurm,cerita sikit pasal kawan iz ni..azhar,memang betul la dia ni sahabat iz..lama yer..sejak tadika kami kenal..sekarang umur pon dah 21..bayang jela..dah macam adik beradik pon..masak dah ngan perangai masing2..hehe..hangpa ada ke,sahabat camnie??cece..bangga sesaat..mungkin nanti iz akan ceritakn mengenai sahabat iz ni dalam entry akan datang..okay?(^_^)

x sangka,cepat je masa berlalu..umur pon makin meningkat dah masing2...harap2 umur tu selari la ngan kematangan fikiran kan?ader yang umur dah 30 an pun masih x matang2 lagi..nak wat camne...lambat kot..hurm..tgk org kawen,teringin pon ader..tapi iz ingat sebelum tu,biarla tanggungjawab iz sebagai anak lepas dulu..hehe..ala,rileks dulu..awal lagi pong..okla,..start melalut dah ni..sebelum melalut sampai ke london,baik stop dulu..tdo dulu yer..tata..selamat malam..salam sayang dari iz...bye!!

4 comments:

Lil'Vamp said...

woa...kenduri ni meriah siap ada silat pulut...ahahaha...^^'

iz @ aako89 said...

hehe..pulak..mana ader silat pulut..hurm...
ader ke?

Lil'Vamp said...

tak de la tu...ehehehhe....^^'

iz @ aako89 said...

ntah..first time dgr..kalau ada,nak gak blaja..hehe..