hadiah

salam,salam keceriaan,salam penuh ceria dari cintailmu89
..apa habaq hangpa semua??harap2 sihat2 jela,ye..hurm..saje jela nak menulis,update blog..kata diari kan?hehe..bezanya diari kat sini,boleh kongsi cerita ngan member2 sume..saje je pun,x tau nak tulis apa..harini pon berlalu tanpa ader apa2 yang pelik2 pun..biase2 je..

kot kalau ader yang pelik pon,tadi la..xder ribut,xder petir..,,dapat hadiah dari kakak ku sayang..Diana Arnida..hehe..tibe2 je dier hadiahkan sebuah kamera kat iz..alhamdulillah..xsangka kan..rezeki..sambar jela..xkan nak kata xnak pulak,kan?memang tak tau sangat nak guna pon,baru ngah godek2 ni..jarang pakai kamera canggih2 nih...dengan kamera ni,lehla buh gambar iz banyak2 pasni..habisla..penuh ngan gambar..

* kat kanan tula kakak iz..mekasih ngah..(^_^)

hehe..nway,mekasih banyak2 ngah..akan ku gunakan dengan penuh kasih sayang dan manfaatkan sungguh2 kamera itu..*cece..hehe..hurm,senang gak ader kamera nih..bolehla bergambar sakan..ni gambar ni time jalan2 aritu kat acheh..sebelah masjid baitul rahman..hurm..memang membuka mata la kalau datang melawat sini..betul..leh saksikan kebesaran Allah s.w.t di depan mata..seyes..x tergambar ngan kata2..eh,xmo sambung lagi..nak cerita pasal kenangan kat sini memang banyakla...hehe..ngantuk..

cukuplah setakat nih..nak melelapkan mata yang sudah tutup sebelah ni..ngantuk sangat2..hehe..biasala tu..cukup masa tuk masuk tido...besok bangun awal..sebab kontraktor datang nak wat keja kat umah..siapkan ceiling kat depan tuh..okla..iz undurkan diri dulu ya..salam sayang dari cintailmu89...(^_^)..ader masa kita jumpe lagi..tata!!


No comments: