di malam hari

salam to all sahabat!!apa bikin??dah puas berterawih di masjid or surau?eh,awal lagi...janganla giveup awal2...kan x sampai pon lagi separuh bulan ramadhan..maila pakat2 meramaikan jemaah di surau2 dan masjid2 hingga ke akhir ramadhan dan mudah2 mudahan biar menjadi habit agar diri sentiasa terikat dengan masjid nih..muda2 nilah kalau nak didik pegi ke surau,yer x?seronok bila ramai2 ni,meriah je..jangan sampai jiran2 pon x kenal udah ler..kes parah dah tu..ni la caranya bersosial yang sihat..pakat ramai2 ke masjid..berkenal-kenalan ngan orang taman..

dimalam hari??apa ada di malam hari??malam fitrah manusia ni memangla dah di set untuk merasa mengantuk dan merehatkan mata,kan..tapi iz pulak sejak kebelakangan ni,mata makin segar pulak bila malam2..ni memang agak pelikla kerana iz balik keja tadi kul 11..on da way balik pon,badan rasa letih sangat2+ngantuk sangat2..sampai je umah,pas mandi..segar la pulak..aiyak..camne nak tido nih..susah jugak sebenarnya kalau badan letih ni..jadi terbalik pulak..susah pulak nak lelapkan mata nih..adoi,nak tido..pusing kirikanan x tdo2 gak..so,on laptop,ngadulah kat sini..hehe..

apa yer nak menyembang??jap2..pikir jap ni...............................ok,cukup masa berfikir..nak sembang pasal tajuk ni lah..pernah tak hangpa kecewakan permintaan seseorang??mesti pernah kan..tipula kalau tak pernah..mesti pernah walaupun secara sengaja ataupun tidak..terkadang kerana memang x dapat dielakkan,clash ngan program lain ke..mau x mau,kena gakla menolak program yang diajak tu..dah kecewa budak tuh..tapi nak wat camne..iz x sengaja..memang tak boleh join..memang kalau ikutkan hati,nak sangat ikut,tapi apakan daya..huhu..maaf yer!!

okla,cukupla topik luahan hati di atas..x mo dilanjutkan jauh2..hurm..,sebenarnya perangai iz lsatu yang iz sendiri tak berapa nak berkenan sangat ialah iz ni suka pendam masalah kalau ader apa2 masalah..tambah lagi kalau ader masalah suke membawa diri..lama2 sikit barulah ok sikit..macam rawat diri sendiri la,x suke kongsi2 ngan orang lain..elok ke x elok perangai sebegini,iz pon x pasti..mungkin lelaki memang macam nilah..sebab tu la iz nak amik kesempatan tuk bgtau kat kwn2 iz..kalau lama iz diamkan diri tu,..iz mintak maafla..bukan apa..ngah menyelesaikan masalah la tuh..sorry yer!! :(

mungkin sebab tu kot iz lebih selesa tuk mendengar dan berkongsi masalah ngan orang lain..tapi tuk berkongsi masalah sendiri,mungkin hanya yang betul2 rapat ngan iz je mampu iz kongsikan..hehe..memang kelebihan kot yang Allah berikan tuk iz,tuk mudah mendengar masalah orang lain tanpa rasa terbeban sikit pon...suka berikan nasihat dan pandangan..jadi pada sahabat2 iz yang perlukan teman2 tuk bersembang..bolehla,asal iz ada kelapangan waktu,insyaAllah..add la iz kat sini mahupon kat fb iz tu yer..


ni plak sebagai penutup entry iz kali nih..best tau lagu ni..the chosen one..terbaikla dari maher zain..iz tau ramai yang minat maher zain kat sini..jadi,layan la lagu ni yer..hehe..sambil dgr tuh,hayati makna lagu ni yer..okla..nite to all sahabat!!salam sayang dari cintailmu89 (^_^)

No comments: