my love!

salam to all my friend..today i want to talk about my love..
hihi..cukup dah bahasa inggeris di atas..nak memartabatkan bahasa melayu pulak..
tajuk je nak kasi gempak sikit...biasala,nak cerita pasal hobi baru..camnie crite dia..balik dari keja tadi,tibe2 je rasa nak bela menatang..tapi x fikir apa menatang nak dibela pon..last,fikir punya fikir nya fikir,plup!!idea..

bela ARNAB pon best..so,bermulalah pengembaraan iz untuk mencari arnab petang itu,sebagai haiwan peliharaan..iz ni memang suke sangat bela menatang..iz sekarang bela ikan,kucing,dan terbaru arnab nila..dulu dah pernah dah bela arnab,tapi hilang ntah kemana..arnab ni satu spesis yang bila kuar umah,xtau nak balik sendiri..x macam kucing,dia tau balik sendiri..tula kadang2 kalau kucing iz x balik brape hari pon x kisah sgt,dia tau balik sendiri..arnab tu pulak hilang,dah kuar umah..x taula org lain kidnap ke,jadi santapan anjing2 liar ke,huhu~~sayang sangat..tapi nak wat camne..dah masa tuk dier pergi meninggalkan iz kot..nama arnab tu joe..iz x tau jantan ke betina..pggl joe2,tau2 beranak 2 ekor 2 bulan pas bela..ngan anak2 dia hilang..

so,berbalik pada tujuan sebenar,iz nak la kenalkan korg ngan arnab terbaru peliharaan iz sekarang..yela,tuan nya blog kenal,binatang peliharaan dia x kenal,x adil la kan..so ,kenalkan jugak..hihi..biarla apa org nak kata..ader 2 ekor..jantan ngan betina,sekor putih,sekor coklat..nama pon x bagi lagi..x taula nak panggil apa kat diorg nih..nanti2 la fikir..ke,kot2 korg ader idea,mesej2la iz yer?ok2,cukup..tgkla wajah2 arnab ni ,k?

* ni la diorg..budak2 lagi..x baligh lagi pon..

comey x diorg?comey kn..tgk tuanla..haha(*ader kena mengena ke?)..harap2 budak2 nih,x la lari lagi..jaga leklok kali ni..x mo kehilangan lagi..x sanggup daa,huhu..jaga sampai besar,biar diorg jadi parents yang baik tuk anak2 diorg..ader cucu..happily ever after la senang crite..x mo cerai2,gaduh2..harapnya..ni time nih diorg baru nak kenal lagi..sesi taaruf cara arnab la..yg coklat tuh betina,putih jantan..putih tu garang sikit..iz dah kena cakar td..tapi dah jinak dah ngan iz,mesra dah..mula2 je..takut kot..

okla..dah kenal kan?cukupla tuh..ader masa iz crite pasal ikan iz pulak..ikan iz ni special sikit..nak tau tggu entry akan datang,apa yang specialnya..ok??
iz nak mengundurkan diri..besok masuk keja kul 6 sengah..5 sengah kena bangun dah..so x leh tdo lewat2 sangat..kang esok masuk keja,cam zombie je...hurm,tata...salam penuh senyuman!!

(>_<) suka (^_^)

No comments: